indigo park logo illustratie - rebranding

Nieuwe huisstijl vindt parkeerplaats

Toen Vinci Park, een grote en vooraanstaande aanbieder van parkeergarages in België, haar naam veranderde naar Indigo, onderging het bedrijf ook een uitgebreide rebranding. Het Franse moederhuis ontwikkelde de nieuwe stijl, om die dan in heel Europa te implementeren.

Ook de Belgische parkeergarages omarmden de nieuwe branding en volgden de nieuwe richtlijnen voor alle communicatie-uitingen. Ze schakelden Sprengers in om de vlotte overgang van de oude naar de nieuws stijl in goede banen te leiden, voor zowel  interne als externe communicatie.

indigo logo - rebranding

Rebranding krijgt een staartje

In nauw overleg met de marketingafdeling van Indigo België ontwikkelde Sprengers (in samenwerking met Striptekenaargezocht.be) een charmant duo van getekende mascottes. De vriendelijke man en zijn trouwe hondje blijven, vooral voor communicatie met particulieren, bijzonder effectief in het overbrengen van diverse boodschappen. Hun sympathieke en toegankelijke uitstraling maakt hen onmisbaar in de communicatie van Indigo België.

De karakters zijn ondertussen zo ingeburgerd dat ze niet meer weg te denken zijn op zowat alle grafische elementen van het bedrijf. Of het nu gaat om displays, folders, flyers, rollup banners, advertenties, posters of online banners.

Nog meer cases

Branding en signalisatie Katoen Natie

katoen natie fotografie branding silopark

OhmIQ – Branding zo helder als water

OhmIQ Branding Labels

Rebranding Bedtime

Bedtime naamkaart